Bakugan Cyber World

Dołącz do nas, stać się graczem bakugan i spełnij swoje marzenia. Nie czekaj!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-12-23 17:05:47

Darkon

Administrator

Zarejestrowany: 2010-12-12
Posty: 22
Punktów :   

Super Moce dla Specjali

Fortress:

Twarz Wsciekłości: Przenosi 50 pkt mocy z przeciwnika do Fortress. 300g.
Face of Grief: Anuluje karte otwarcia. 200g.
Face of Joy: Przywraca przegrane Bakugany. 1000g.
Face of Happiness: Przywraca supermoce. 400g.
Phase Drive: Dodaje 200 punktów mocy Fortress. 500g
Phaser Glare: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Fortress. 1200g.
Phase Breaker: Anuluje supermoce przeciwnika. 300g.



Apollonir:

Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. 500g.
Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej mocy Apollonira. 800g.
Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. 3000g.
Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej mocy. 1600g.
Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. 2500g.
Zrzeczenie Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. 3000g.
Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. 4500g.
New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. 1000g.



Dragonoid:

Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). 500g.
Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny). 800g.


Delta Dragonoid:

Mega Strzał: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida. 500g.
Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Delta Dragonoida. 200g.
Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida. 500g.
Ściana Wybuchu: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. 300g.


Ultimate Dragonoid:

Super Dragonoid: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje 200 punktów mocy Ultimate Dragonoidowi. 1000g.
Potęga Super Smoka: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Ultimate Dragonoida. 800g.
Smoczy Ogr: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 200 punktów mocy Ultimate Dragonoidowi. 700g.
Sędzia Ognia: Dodaje 100 punktów mocy Ultimate Dragonoidaowi. 300g.


Neo Dragonoid:

Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida. 500g.
Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida. 800g.
Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. 500g.
Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika. 400g.
Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy. 900g.


Cross Dragonoid:

Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi. 600g.
Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika. 700g.
Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi. 1200g.
Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów. 1300g.


Helix Dragonoid:

Dragon Hummer: Anuluje supermoce przeciwnika. 400g.
Firim Tornado: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Helix Dragonoida. 1100g.
Galaktyczny Smok: Dodaje 500 punktów mocy Helix Dragonoidowi. 1200g.
Płonący Reflektor: Anuluje Supermoce przeciwnika. 900g.
Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Helix Dragonoida. 2000g.
Dragon Phalanx: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida. 1500g.
Strike Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. 1400g.


Helios:

Płomień Heliosa: Dodaje 100 punktów mocy do Heliosa. 300g.
Siła Magmy: Odejmuje 150 punktów mocy przeciwnikowi. 400g.


Orbit Helios:

Ognisty Strzał: Odejmuje 200 punktów mocy do przeciwnika. 500g.
Ryk Smoka: Odejmuje 50 punktów mocy do Przeciwnika. 200g.
Orbit Helios: Dodaje 200 punktów mocy do Orbit Heliosa. 500g.
Ściana Magmy: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. 300g.


Turbine Helios:

Hiper Helios: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, odejmuje przeciwnikowi 200 punktów mocy i dodaje 100 punktów mocy Orbit Heliosowi. 1000g.
Destrukcyjny Ryk Smoka: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Orbit Heliosa. 800g.
Smoczy Wojownik: Anuluje supermoce przeciwnika, i odejmuje 200 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.
Strażnik Płomienia: Dodaje 100 punktów mocy Orbit Heliosowi. 300g.


Viper Helios:

Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa. 500g.
Maksymalny Kwazar: Dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. 750g.
Strumień Pustki: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. 800g.
Strumień Żaru: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. 500g.
Rdzeń Wybuchu: Anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. 400g.
Spiralna Nova: Anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. 400g.
Nova Defenser: Zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. 1200g.
Gwiezdny Obrońca: Przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi. 1200g.
Spiralna Moc: Odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika. 1000g.


Cyborg Helios:

FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Heliosowi i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika. 2000g.
Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi. 1800g.
Explozia Lambada: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi. 2500g.
Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. 500g.
Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi. 500g.


Helios MK2:

Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2. 1800g.
Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. 800g.
Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. 1500g.
Smocza pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2. 1400g.
Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy. 1500g.
FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane. 1600g.
FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie. 2000g.
Ragnarok Cannon: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. 2500g.
Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. 3000g.
Precipice Shield: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana. 1200g.
Pulsing Twister: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. 1200g.
Discharger: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. 1000g.
Exceed Charger: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika. 2000g.



Frosh:

Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi. 700g.
Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. 400g.
Wyrownanie: Wyrównuje moc Frocha do poziomu mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy. 1800g.


Preyas:

Zmiana Domeny: Pozwala Preyasowi zmienić domene na Subterre, Darkusa lub Haos. 600g.
Blue Stealth: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. 1500g.
Water Refrain: Anuluje i blokuje karty supermocy. 1000g.
Blue Squall: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 500g.
Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia. 400g.
Aquos Bubble: Anuluje supermoce przeciwnika. 400g.
Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi. 500g.
Slide Formation: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia. (Subterra) 900g.
Slumping Rocket: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra) 700g.
Whirl Kick: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus) 800g.


Elfin:

Zmiana Domeny: Pozwala Zmienić domene Elfin na: 1. Ventus. 2. Darkus. Cena 600g.
Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) 1000g.
Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas (2 tury). 1000g.
Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre. 900g.
Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas (2 tury) i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. 1400g.
Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus) 700g.
Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż przeciwnik zyskał za super moce w poprzedniej turze.(Darkus) 2000g.
Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus) 1000g.
Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin. 1000g.


Minix Elfin:

Mega Bańkowa Tarcza: Przenosi 400 punktów mocy z każdego przeciwnika do twoich bakuganów. 2500g.
Zacięta Mucha: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. 900g.
Chatty Clatter: Dodaje 300 punktów mocy Minx Elfin. 900g.
Ripple Trap: Anuluje supermoce przeciwnika. 600g.
Ukłon Księżyca: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Minx Elfin.(Darkus) 1300g.
Serdeczne Niebo: Kopiuje ruchy przeciwnika.(Ventus) 1000g.
Wing Harrier: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus) 1200g.



Syrenoid:

Syreni Śpiew: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe. (można użyć raz na całą walkę) 1000g.
Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid. 300g.
Dive Mirage: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia. 400g.
Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy. 1100g.
Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy. 1000g.
Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. 1000g.
Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika. 500g.


Elico:

Zmiana Domeny: Zmienia domene Elico na Subterre lub Haos. 600g.
Gaia Luze: Każdy bakugan wraca do początkowego poziomu mocy a przeciwnik nie może uaktywnić żadnej supermocy. (Subterra) 3000g.
Mythran Judge: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Haos) 1500g.
Trick World: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy. 3500g.
Screw Blow: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi. 1200g.
Flash Freeze: Anuluje supermoce przeciwnika. (Haos) 900g.
Scramble Zwei: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. 5000g.


Blast Elico:

Zmiana Domeny: Zmienia domene Elico na Subterre lub Haos. 600g.
Hydro Typhoon: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Blast Elico. (Aquos) 1200g.
Gaia Divide: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. (Subterra) 1400g.
Reflection Jacket: Anuluje supermoce przeciwnika. (Subterra) 1000g.
Forcement Power: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika które zostały niedawno użyta. (Subterra) 900g.
Subterra Force Alive: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika, i podwaja punkty mocy Bakuganów Subterry. (Subterra) 1800g.
Land Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Blast Elico. (Subterra) 1200g.



Hydranoid:

Chaos Ciemności: Dodaje 100 pkt do Hydranoida i niszczy efekt karty otwarcia. 500g.
Zemsta Oregano: Dodaje 100 pkt Hydranoidowi i odejmuje 100 przeciwnikowi. 600g.


Dual Hydranoid:

Dual Gazer: Dodaje 50 punktów mocy Duo Hydranoidowi i może on zaatakować bakugany z innej karty otwarcia. 300g.
Gazer Exedra: Dodaje 100 punktów mocy Duo Hydranoidowi i może on zaatakować z każdej karty otwarcia. 500g.
Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. 300g.


Alpha Hydranoid:

Trójząb Zniszczenia: Odejmuje 300 punktów przeciwnikowi. 700g.
Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi. 700g.
Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi. 800g.
Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0. 2000g.
Ostateczne zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0. 2000g.



Percival:

Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. 1000g.
Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. 1000g.
Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. 1200g.
Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. 800g.
Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. 1500g.
Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. 1100g.
Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika. 800g.


Midnight Percival:

Zaćmienie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Północnego Percivala oraz anuluje użyte już supermoce przeciwnika. 2500g.
Zbłąkany Piorun: Dodaje 300G Północnemu Percivalowi. 700g.
Gniew Pioruna: Daje 300G Północnemu Percivalowi. 700g.
Tarcza Węzła: Przenosi 400G z przeciwnika do Północnego Percivala i anuluje ostatnią supermoc rywala. 1800g.
Kanonierdroz: Dodaje 500G Północnemu Percivalowi. 1200g.
Miecz Pioruna: Daje 300G dla Północnego Percivala. 700g.



Exedra:

Nebulous Hammer: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 500g.
Graviton Wizard: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi. 300g.
Dark Breath: Anuluje kartę otwarcia i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi. 400g.
Evil Beam: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Exedry. 700g.
Demon Smash: Dodaje 300 punktów mocy Exedrze. 800g.
Missle Digger: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. 1000g.
Finale Fireworks: Dodaje 300 punktów mocy Exedrze i anuluje Kartę Otwarcia oraz supermoce przeciwnika. 1500g.



Oberon:

Turmoil: Dodaje 200 punktów mocy Oberonowi i wyciąga jednego z bakuganów przeciwnika do walki. 800g.
Blast Storm: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Oberona. 1800g.



Skyress:

Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress. 300g.
Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze. 500g.
Zdmuchnięcie: Przenosi bakugana na inną kartę otwarcia. 400g.
Szlachetny Zielony Wiatr: Podwaje moc Skyress. 1500g.


Storm Skyress:

Destruction Meteor Storm: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress. 500g.
Destruction Delta Storm: Dodaje 100 punktów mocy Burzy Skyress. 300g.
Whirlwind Lightning Sword: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress. 1200g.
Uderzenie Pioruna: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress i innemu Ventusowi. 800g.
Grad Piorunów Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress. 1200g.
Storm Stinger: Anuluje supermoc przeciwnika. 500g.
Szlachetny Zielony Wiatr: Podwaja moc Storm Skyress. 2000g.



Ingram:

Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram. 800g.
Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 800g.
Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. 800g.
Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. 1000g.
Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. 1000g.
Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. 1000g.
Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. 1000g


Master Ingram:

Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram. 1400g.
Echo Wiatru: Odejmuje 300 okt od przeciwnika. 1000g.
Podział Wiatru: Transfery 200 pkt od przeciwnika do Master Ingram. 1000g.
Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Master Ingram. 1100g.
Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 1200g.
Cień Skrzydła: Przywołuje bakuhana - Cień Skrzydła [350]. Cena: 1500g.
Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Master Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła. 1500g.
Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Transfery 300 pkt od przeciwnika do Master Ingram. 1400g.
Bliżniace Kły, Burza Komet fantoma: Dodaje 400 pkt Master Ingram i innych Ventus Bakugan. 1300g.
Atak Ninja: Daje 200 punktów mocy do Master Ingram i innemu twojemu Bakuganowi. 800g.
Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 pkt Master Ingram i innych Ventus Bakugan. 1100g.
Siła Wiatru, Uderzenie światła: Odejmuje 400 pkt od przeciwnika. 1200g.
Bliżniace Kły, Potężne Skrzydło: Odejmuje 300 pkt z każdego przeciwnika, i dodaje 300 pkt Master Ingram i innych Ventus Bakugan. 2000g.
Połyskujące Cięcie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram. 1400g.



Harpus:

Feather Storm: Dodaje 200 pkt do Harpus. 500g.
Feather Edge: Dodaje 100 pkt do Harpus. 300g.



Lars Lion:

Strzała Haosu: Przywraca wszystkie przegrane bakugany Haosu, a Lars otrzymuje 100 punktów mocy. 1300g.
Bariera Walkirri : Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi. 1000g.
Light Absorber: Lars Lion zabiera wszystkie bonusy z supermocy i dodaje 100 punktów mocy Lars Lion. 2000g.
Strzała Szczęścia : Dodaje 200 punktów mocy Lars Lion. 800g.
Shining Stealth: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 150 punktów mocy z przeciwnika do Lars. 1000g.
Smash Star: Anuluje kartę otwarcia i dodaje 50 punktów mocy Lars. 400g.



Tigrerra:

Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. 200g.
Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia. 400g.
Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. (2 tury) 500g.
Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry. 400g.


Blade Tigrerra:

Prędkość Kła: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów, anuluje jego supermoce. 400g.
Tarcza Błyskawic: Anuluje supermoce bakuganów, które nie są z domeny Haosu. 500g.
Tarcza Światła: Dodaje 50 punktów mocy do Blade Tigrerry. 200g.
Tornado Światła: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów, i dodaje 100 do Blade Tigrerry. 700g.
Błysk Szabli: Dodaje 400 punktów do do Szablo Tigrerry. 1000g.
Hiper Prędkość Kła: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów i daje Blade Tigrzerze,anuluje super moc przeciwnika. 1800g.
Metalowy Kieł: Dodaje 400 punktów Blade Tigrzerze. 1000g.



Nemus:

Cienisty Kostur: Dodaje 100 pkt do Nemusa. 300g.
Święte światło: Niszy efekt super mocy przeciwnika. 400g.
Kostur Światła: Dodaje 100 pkt Nemusowi, niszczy karte otwarcia i 1 super moc rzuconą przez przeciwnika. cena 800g.


Mega Nemus:

Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika. 600g.
Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika. 800g.
Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa. 1200g.
Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa. 800g.
Wiatr Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.
Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa. 400g.
Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi. 500g.
Bolting Arrow: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi. 1500g.


Saint Nemus:

Zmiana Domeny: Zmienia domene Nemusa na Darkusa. 400g.
Multibakugan - Tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Saint Nemusowi. 500g.
Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika. 800g.
Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika. (na 3 tury) 700g.
Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Saint Nemusowi. 700g.
Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.
Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Saint Nemusa. 1600g.
Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus) 700g.
Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa. 800g.



Brontes:

Duch Światla: Dodaje 100 pkt Brontesowi. 300g.
Blask Ciemności: Dodaje 50 pkt Brontesowi i odejmuje 100 pkt od przeciwnika. 400g.


Mega Brontes:

Maniactus Magical: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika oraz kartę otwarcia i dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi. 1000g.
Luny Magical: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Brontesa. 800g.
Ghost Cell: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce. (Darkus) 500g.
Darkus Scythe: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus) 500g.
Jeel Frontier: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce. 700g.
Darkus Howl Trigger: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus) 500g.
Desert Python: Dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi. 500g.


Alto Brontes:

Wizard Proxy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do jednego z naszych bakuganów. 1200g.
Atmosphere: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Alto Brontesa. 1600g.
Black Gates: Anuluje kartę otwarcia. 300g.
Shining Nightmare: Dodaje 400 punktów mocy Alto Brontesowi. 1000g.
Sprite Glow: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.
Trance Rapture Illusion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.



Mc Cookie:

Flare Blinder: Niszczy Karte otwarcia. 300g.
Mega Flare Blinder: Niszczy efekt karty otwarcia lub super mocy przeciwnika. 500g.
Haos Stasis: Jeśli gracz ma trzy bakugany na polu, w tym Mc Cookiego, Mc Cookie dostaje 100 pkt i odzyskuje on super moc użytą wcześniej. 600g.
Merge Flare Blinder: Niszczy efekt karty otwarcia lub super mocy przeciwnika i dodaje 300 pkt do Mc Cookie. 1000g.
Solar Ray: Dodaje 100 pkt do Mc Cookie. 300g.
Haos Freeze Attack: Niszczy jedną działającą karte super mocy przecinika. 500g.
Ability Counter: Niszczy efekt karty otwarcia przeciwnika. 400g.



Clayf:

Atomowe Ostrze: Clayf otrzymuje tą samą ilość punktów mocy które zostały dodane przeciwnikowi. 1400g.
Wielki Topór: Dodaje 400 punktów mocy Clayfowi. 1000g.



Gorem:

Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi. 200g.
Copycat: Kopiuje super moc przeciwnika. 700g.
Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre. 600g.


Hammer Gorem:

Wielki Cios: Anuluje karte otwarcia i dodaje 200 punktów mocy Hammer Goremowi. 700g.
Młot Talosa: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Hammer Gorema. 800g.
Cios Gorema: Dodaje 150 punktów mocy Hammer Goremowi. 400g.
Grand Slide: Zamienia karty otwarcia. 300g.



Wilda:

Kamienne działo: Dodaje 100 pkt do Wildy. 300g.
Trzęsienie: Odejmuje 100 pkt od przeciwnika i dodaje 50 pkt do Widldy. 400g.
Kamienna Tarcza: Odejmuje 100 pkt od przecinika i niszczy efekt super mocy uzytek przec przeciwnika. 700g.


Thunder Wilda:

Power Winder: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 500g.
Gun Lock: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. 500g.
Volcano Hammer: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. 800g.
Clay Wall: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. 1500g.
Sand Beast: Anuluje supermoce przeciwnika. 800g.
Quick Sand Hole: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 500g.
Molten Rock: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. 1400g,
Iron Plate: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 500g.
Copycat: Kopiuje supermoc przeciwnika. 1000g.
Ground Borting: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie. 1000g,
Ground Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. 800g.


Magma Wilda:

Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie. 700g.
Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika. (na 3 tury) 800g.
Gallows Punch: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. 700g.
Big Rock: Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. 1000g.
Volcanic Smoke: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie. 1800g.
Land Finder: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi. 1200g.
Ares Ball: Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. 1000g.
Chest Burn: Anuluje supermoce przeciwnika. 800g.
Earth Seeker: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. 1400g.
Hyper Earth Ball: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy. 2000g.



Vulcam:

Metalowa Pięść: Przenosi 100 pkt z przeciwnika na Vulcana. 400g.
Egida: Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 100 punktów mocy Vulcanowi. 500g.


Primo Vulcan:

Wibrowiatr: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. 800g.
Wielka Egida:Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Primo Vulcanowi. 700g.
Tytanowa Pięść: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. 800g.
Więzienie Pyrusa: Anuluje supermoce przeciwnika. 800g.
Drill Impact: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. 800g.
Screw Jolt: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. 800g.
Screw Impact: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. 800g.


Rex Vulcan:

Uderzenie Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. 1200g.
Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana. 1800g.
Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. 2000g.
Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi. 1500g.



Cykloid:

Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. 300g.
Lewy Gigant: Anuluje kartę otwarcia. 300g.
Boom Hammer: Anuluje supermoce przeciwnika. 600g.
Gigantycznt Młot: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi. 400g.
Grand Slide: Pozwala Cycloidowi przejść na inną kartę otwarcia. 400g.
Copycat: Kopiuje supermoc przeciwnika. 900g.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.biologiaup.pun.pl www.mks-korona-kielce.pun.pl www.cannabis-squad.pun.pl www.marichuana.pun.pl www.tibiaservgm.pun.pl